موسسه هوش و خلاقیت کودک

کلاس هوش و خلاقیت سعادت آباد

1394/6/9 17:26
نویسنده : گروه مدیران
1,046 بازدید
اشتراک گذاری

کودکان برای آنکه بتوانند خودشان را با اجتماعی که در آن زندگی می‌کنند، سازگارتر کنند، باید مهارت‌های اجتماعی گوناگون را بیاموزند‌. این مهارت‌ها در برگیرنده طیف وسیعی از توانایی‌های گروهی‌، از آغاز‌، حفظ و پایان یک مکالمه ساده تا تشخیص علائم ارتباط اجتماعی و حتی پیچیده‌ترین آنها مثل‌، فرایند حل مشکل و تعارض است.

ما در کلاسهای هوش و خلاقیت سعی بر آن داریم مهارتهای ارتباطی کودکان را از طریق گفتگوها و تبادل افکار تقویت نماییم لذا، کودکان را به بحثهای گروهی سوق داده و زمینه های رشد اجتماعی را به طرق مختلف برای او فراهم می سازیم و همراه با آغوشی باز و با در نظر گرفتن تفاوتهای فردی در کودکان پذیرایی دیدگاهها و نقطه نظرات آنها هستیم. 

همچنین با درگیر کردن ذهن کودک او را به خلق اثر تشویق می کنیم تا از این راه کودک دریابد که انسانیست همسان بزرگترها با ذهنی باز که دارای آزادی عمل می باشد. 

ساخت کاردستی وسیله ای است برای بیان احساسات، افکار و تمایلات کودک و باعث تقویت مهارتهای دستی ، احساس رضایت و اعتماد به نفس در کودک میشود. ساخت کاردستی اردک یکی از تجربیات شیرین کودکان بود که در این کلاس به صورت مستقیم تجربه نمودند.

صرف میان وعده در فضای باز شوق و اشتیاق فرزندان را به محرکهای محیطی بیشتر و برای آنها نشاط آور می باشد لذا کودکان با صرف میان وعده در فضای باز دقایقی را به شعر خوانی گروهی گذراندند و در پایان مشغول انجام بازیهای گروهی و آموزشی شدند. 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)